Elf

Zgodbo o nastanku blagovne znamke Elf je možno izslediti nazaj do leta 1939, ko jo je od samega začetka imela v lasti francoska vlada ter jo prenesela v zasebno last pravnih oseb v letu 1994. V letu 2000 se je ELF združila z družbo Total, ki je trenutno peta največja naftna družba na svetu in strokovnjak v mazivih. Z visoko tehnologijo izdelave maziva, zagotavljajo varčno porabo goriva.
ELF izdelki se prodajajo v 113 državah, med drugim ima vzpostavljeno partnerstvo z proizvajalci avtomobilov Renault, Dacia, Nissan ter močne povezave s proizvajalci originalne opreme.
ELF je legendarna blagovna znamka: svet strasti, tehnološkega znanja in kultura vrhunskih izdelkov. Elf se načelno zgleduje po oddelku za raziskave in razvoj ter je vedno v nekem pričakovanju. Ohranja podobo konkurenčne, učinkovite in strokovne blagovne znamke. Skozi konstantne tehnološke inovacije je blagovna znamka uspeha, zmage in zmagovalcev, zaradi česar je močno zasidrana v zavesti na mnogih trgih. Ima svoj status, karizmo, eleganco in celo prestiž. Dostojanstvena in zadržana, znamka ve kako pritegnili skupnosti z izdelki, ki predstavljajo visoko tehnično dodano vrednost.
Ima veliko oboževalcev po vsem svetu, ki prisegajo na njo. 46 let je prisotna v Formuli 1, lahko se pohvali kot res zanesljiva znamka. Vključena je v tudi v motošport: WSR, Endurance, Dakar in motorna prvenstva kot so Kawasaki WSBK, Kawasaki WSS, Moto GP, Moto 2 in Moto 3.